Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

The movie

Av Sandy - 24 juni 2008 00:04



Oh det finns inga ord som kan beskriva hur bra filmen var! Jag älskade varje minut av den 2h och 25 min långa filmen.

Biosalongen var näst intill full, och till 99% av tjejer.

Först tänkte jag näää ... nu kommer det bli bara en massa kackel, men tro det eller ej så var det helt knäpptyst i biosalongen. Det var ytterst sällan man hörde ngt av de få killar.

Som sagt njöt jag verkligen av filmen och det fina sällskapet jag fick med mig! Min trogna vän K. Alla verkade vara uppslukade av filmen. Inte konstigt med alla underbara klänningar, LV väskor och gudomliga Monolo Blahink skor! Ohh...säger jag bara! *vill ha*


Vid flertal tillfällen ångrade jag att jag inte hade några näsdukar med mig eftersom det var antingen av glädje eller av sorg som jag började lipa ;(

Den här filmen rekommenderar jag varmt till alla som älskar S.A.T.C serien och till alla som vill få en "feel good" stund.

 
 
Ingen bild

k.

24 juni 2008 01:04

fina, fina du! tack för ikväll! det var så mysigt! psst, jag hade pappersnäsdukar i din väska...dumt att jag inte tänkte på det.

 
Ingen bild

B

24 juni 2008 02:38

Jag skall se filmen så fort jag kan.. hehe

 
Ingen bild

emina

24 juni 2008 13:19

hej syrran..jag har oxå sett filmen och jag älskar den!!

 
Ingen bild

greven

24 juni 2008 13:43

jag har sett cityslickers the sexmovie för länge sen, men det var nog inte samma?

 
Sandy

Sandy

24 juni 2008 14:03

Till greven:
Tror inte att det är din typ av film! ;)

http://sandypandy.bloggagratis.se

 
Julia Engberg

Julia Engberg

24 juni 2008 16:59

ååh, jag kan knappt vänta tills jag får se den :D

http://jullaan.bloggagratis.se

 
Sandy

Sandy

27 juni 2008 17:31

Alla som har sett den *som jag pratat med* tycker att filmen är helt underbar!

http://sandypandy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy - 28 juli 2008 13:46

Hallo alla mina vänner!   Just nu är jag och Benny i Kozarac, min gamla hemstad. Här är det fruktansvärt varmt. Vi har precis ätit en pizza och druckit var sitt vatten och läsk, och kaffe för ca 60kr. Nu har vi hittat internetcaffé för 10kr/h. Billig...

Av Sandy - 7 juli 2008 21:02

Idag har jag faktiskt varit ganska duktig :)Har jobbat 8h på jobbet och därefter har jag hunnit tvätta lite, diska och gå en promenad på ca 70min. Jag ska även förbereda liten luchlåda till mig till imorgon sen är jag faktiskt nöjd med min prestation...

Av Sandy - 7 juli 2008 17:34

Om 12 dagar har jag semester. Det är sjukt mycket jag längtar efter det. Och i år ska jag ha heeeela 4 veckor. Både jag och B. kommer ha semester samtidigt. Och den 19:e bär det åt Kroatien, närmare bestämt Dubrovnik. Planen är att vi ska sola & bad...

Av Sandy - 6 juli 2008 22:21

Hittade ett foto i Bennys mobil på mig och mitt gudbarn Anton. Hur söt kan man vara! Passa er flickor, det här blir en rikig hjärtekrossare!     PS: I föregående inlägg kan ni se hans crazy föräldrar :) ...

Av Sandy - 6 juli 2008 21:49

Gårdagen inleddes med en lång sovmorgon!Sedan bar det åt lite snabbstädning i hemmet och inhandling av de viktiga ingredienser till en lyckad fest! *Schpriiit*   Kl 16.30 kom Mikael och Malin. Vi skulle ut och äta lite på Nivå. Men det var inte förrä...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Är vän med dig
 Ganska bra
 Känner dig lite
 Vet bara vem du är
 Nej, vem är du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards