Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Sandy - 17 juni 2008 21:09

Äntligen en egen laptop!!!

För ett tag sedan så har vår vän Greven en jättefin laptop som gick sönder. Så kom han hem till oss en dag och bad mig på sina bara knän om att få låna min laptop ett pa veckor.

Jag gillar egentligen inte att låna ut mina grejer till andra människor men jag hade ingen hjärta att säga nej till Greven. Så han fick låna den ganska länge. Nu har Greven beslutat sig för att köpa min laptop och Benny tog sig tid och köpte en ny HD samt fixade Grevens gamla, som jag egentligen tycker passar mig bättre "mer tjejlaptop".

Nu funderar jag för att pimpa upp den ett snäpp.

Kolla dessa Skins...




Jag funderar även på att inhandla en ny väska. Vill gärna ha en i rosa. Det kommer bli riktig bling bling girlie laptop....Nice :)

Av Sandy - 17 juni 2008 07:50

Varför är man alltid så dum när det gäller att gå och lägga sig i tid?
Jag brukar försöka inbilla mig varje morgon att ikväll ska jag lägga mig tidigt, men vad händer då? Nej, då är jag jättesent uppe och på morgnarna är jag näst intill död. Oh vad jag är trött just nu! Skulle ge vad som helst för 1 timmes sömn.

IKVÄLL SKA JAG LÄGGA MIG TIDIGT!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Är vän med dig
 Ganska bra
 Känner dig lite
 Vet bara vem du är
 Nej, vem är du?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards